Οργανωτικη Επιτροπη

Παπανδρέου Αλέξανδρος

Ο Αλέξανδρος Παπανδρέου είναι Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ και υπότροφος υποψήφιος Διδάκτορας στο ΕΚΦΕ «Δημόκριτος» στο εργαστήριο Υπολογιστικής Ευφυΐας. Είναι ο ιδρυτής του μη κερδοσκοπικού οργανισμού «Χαρισμάθεια» που μεριμνά για την ανάπτυξη των χαρισματικών παιδιών και την διάδοση της δημιουργικότητας στην εκπαίδευση. Έχει στήσει τα πρώτα προγράμματα στην Ελλάδα τα οποία απευθύνονται σε χαρισματικά παιδιά και τα διαχειρίζεται από το 2012. Ήταν αντιπρόεδρος της ελληνικής Mensa (2011-2014), μέλος της International Mensa Gifted Youth Committee (2012-2016) και Leadership Ambassador (2014-2015).

Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του, κάνει μαθήματα, δίνει διαλέξεις, κάνει επιμορφώσεις, συμβουλευτική γονέων αλλά και mentoring σε νέους και παιδιά. Ο Αλέξανδρος είναι ιδρυτής της εταιρείας Learning Out of the Box, η οποία παρέχει καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά μέσω διαδικτύου. Στα ενδιαφέροντα του είναι οι αλγόριθμοι, η φιλοσοφία, η φυσική, τα ταξίδια, η συγγραφή βιβλίων και η σκηνοθεσία. Έχει δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά, διαλέξεις σε διεθνή συνέδρια και δεκάδες δημοσιευμένα άρθρα, ενώ συντηρεί και το προσωπικό του blog.


 

Θωμαΐδου Λωρέττα

Η Dr. Λωρέττα Θωμαΐδου MD είναι επίκουρη καθηγήτρια Αναπτυξιακής Παιδιατρικής του Πανεπιστημίου Αθηνών, αριστούχος διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών με μετεκπαίδευση στη Μ. Βρετανία στον τομέα της αναπτυξιακής παιδιατρικής. Είναι εκπρόσωπος της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ακαδημία Παιδικής Αναπηρίας από το 1993.

Είναι υπεύθυνη της Μονάδας Ανάπτυξης Παιδιατρικής στη Β’ παιδιατρική κλινική του νοσοκομείου Παίδων «Π&Α Κυριακού» η οποία έχει ως αντικείμενο την εκτίμηση, διερεύνηση και αντιμετώπιση των παιδιών με ειδικές ανάγκες. Μέρος του έργου αυτής της μονάδας αποτελούν η διάγνωση και αντιμετώπιση χαρισματικών και ταλαντούχων παιδιών, ο έλεγχος της σχολικής ετοιμότητας, η έγκαιρη ανίχνευση των αποκλίσεων από το φυσιολογικό, η πρώιμη διάγνωση αναπτυξιακών ταραχών καθώς και η αντιμετώπισή τους.

Οι πολυάριθμες δημοσιεύσεις, συμμετοχές σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια καθώς και ποικίλες τιμητικές διακρίσεις αποτελούν δείγμα της έντονης ερευνητικής της δραστηριότητας.


 

Τσιάμης Αθανάσιος

Ο Αθανάσιος Τσιάμης είναι Εκπαιδευτικός Ψυχολόγος, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας για την Προαγωγή της Εκπαίδευσης των Δημιουργικών / Ταλαντούχων / Χαρισματικών Παιδιών και Εφήβων (ΔΗ.ΧΑ.ΤΑ.Π.Ε) και μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων, της Βρετανικής Ψυχολογικής Εταιρείας και του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου παιδιών με Υψηλές Ικανότητες.

Έχει συμμετάσχει σε ερευνητική ομάδα του Πανεπιστημίου McGill σχετικά με την επισήμανση των χαρισματικών / ταλαντούχων παιδιών με εναλλακτικούς τρόπους. Έχει διδάξει σε Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Ενηλίκων με θέμα τη χαρισματικότητα και έχει γράψει βιβλίο για την χαρισματικότητα. Από το 1996 έως και σήμερα έχει σχεδιάσει και εφαρμόσει προγράμματα εμπλουτισμού για χαρισματικά παιδιά με σκοπό την καλλιέργεια της δημιουργικότητας, ενώ έχει συμμετάσχει σε Ευρωπαϊκά και Πανελλήνια συνέδρια με εισηγήσεις κυρίως σχετικές με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, την επισήμανση και την εκπαίδευση των χαρισματικών παιδιών στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό σύστημα.
 
Έχει σπουδάσει Ψυχολογία στο Deree College στην Αθήνα και Εκπαιδευτική Ψυχολογία στο McGill University στο Μοντρεάλ του Καναδά.


 

Τυρλής Ιωάννης

Ο Ιωάννης Τυρλής είναι εκπαιδευτικός στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και ενεργό μέλος της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας από το 1983. Είναι ο Γενικός Γραμματέας στη Μαθηματική Εταιρεία επί δώδεκα χρόνια, αντιπρόεδρος της Επιτροπής Διαγωνισμών, διευθυντής των περιοδικών εκδόσεων «ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Α΄», «ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Β΄», «ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Γ΄», «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ», «ΑΣΤΡΟΛΑΒΟΣ», μέλος της Επιτροπής Σχολιασμού και Επίλυσης Θεμάτων των Γενικών Εξετάσεων, μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής των Πανελληνίων Συνεδρίων Μαθηματικής Παιδείας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής Βαλκανικών Μαθηματικών Ολυμπιάδων όπως και μέλος της Επιτροπής Επιλογής Προβλημάτων της 2ης Βαλκανικής Μαθηματικής Ολυμπιάδας Νέων.

Το συγγραφικό του έργο περιλαμβάνει δημοσιεύσεις στα περιοδικά ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Β και ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Γ, εργασίες σε επιστημονικά Συνέδρια καθώς και τη συμμετοχή του στη συγγραφική ομάδα 4 βιβλίων.

Είναι απόφοιτος του τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στη Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών. Είναι Υποψήφιος Διδάκτορας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών.


 

Καμπίτσα Νίκη

Η Νίκη Καμπίτσα είναι κάτοχος πτυχίου του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Φλώρινας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και εργάζεται από το 2009 ως δασκάλα στα Αρσάκεια Δημοτικά Σχολεία Ψυχικού. Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2013-2014 έλαβε μέρος στο ετήσιο Πρόγραμμα Εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή με τίτλο «Ειδική Αγωγή – Μαθησιακές Δυσκολίες / Δυσλεξία» που διοργανώθηκε από το Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης του Παιδαγωγικού Τμήματος ΔΕ. του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Επίσης, τον Ιανουάριο του 2015 παρακολούθησε εντατικό σεμιναριακό επιμορφωτικό κύκλο σχετικά με τη διαχείριση των χαρισματικών παιδιών και τις εκπαιδευτικές ανάγκες τους που διοργανώθηκε από τον υπεύθυνο των εκπαιδευτικών προγραμμάτων της ελληνικής Mensa και συμμετείχε στο αντίστοιχο πρόγραμμα μαθημάτων. Επιμορφώνεται συνεχώς παρακολουθώντας τους Κύκλους Σπουδών του Ελεύθερου Πανεπιστημίου που διοργανώνονται στη Στοά του Βιβλίου σχετικά με ποικίλα θέματα, όπως αυτά της Ελληνικής Γλώσσας, της Ελληνικής Μυθολογίας, της Λογοτεχνίας, της Τέχνης, της Αστροφυσικής, καθώς και με την παρακολούθηση Πανελληνίων Συνεδρίων Επιστημών Εκπαίδευσης που διοργανώνει το Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών και ημερίδων για θέματα διδακτικής.


 

Επισης παιρνουν μερος

Τριβιζάς Ευγένιος

Ο Ευγένιος Τριβιζάς είναι ένας προικισμένος ποιητής παραμυθιών και θεατρικών έργων, που απευθύνεται σ' όλους τους μικρούς αλλά και σ' εκείνους από τους μεγάλους που μπορούν να ταξιδέψουν με το όνειρο και μέσα από την «ονειροφαντασία» να βρουν την ουσία της αντιποιητικής και παραποιημένης πραγματικότητας.

Γεώργιος Μπαμπινιώτης, καθηγητής Γλωσσολογίας, πρώην Πρύτανης Πανεπιστημίου Αθηνών

 

Όπως ο Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, έτσι και ο Ευγένιος Τριβιζάς γράφει σε µια από τις λιγότερο διαδεδοµένες γλώσσες της ευρωπαϊκής ηπείρου. Τα παραµύθια του, όµως, όπως και αυτά του Άντερσεν, έχουν τη δυνατότητα να αγγίζουν την καρδιά και το µυαλό των αναγνωστών όχι µόνο σε όλη την Ευρώπη, αλλά και σε ολόκληρο τον κόσµο.

Βoyd Tonkin, Literary Editor, The Independent

 

Είναι ίσως πλεονασµός να χαρακτηρίσει κανείς τον Ευγένιο Τριβιζά ως έναν διεθνώς αναγνωρισµένο συγγραφέα. Τον γνωρίζουν και τον αγαπούν πιστεύω και τα παιδιά που δεν έχουν γεννηθεί ακόµα. Είναι τόσο αιχµηρός, που µπορεί να διαπεράσει επηρεάζοντας και το µη συµβαίνον. Πέρασα πολλά χρόνια διαβάζοντάς τον στα εγγόνια µου αλλά και σε κείνο το παιδί που διασώζεται µέσα µας. Και διατάραξα ευχάριστα την εξάρτησή του από κάθε κοντορεβιθούλικο ανάστηµα ή από το φιλί κάποιου ωραίου πρίγκιπα που θα ξεµάγευε τη µαρµαρωµένη αναµονή. Ποιητικότατα επιθετικός στην καθιερωµένη µορφή του παραµυθιού, δεν το καταργεί, απλώς του αλλάζει της πλοκής τα µάγια, δίνει υπόσταση στο απίθανο, προτείνει νέα οπτική γωνία µέσω της οποίας τα δεδοµένα χάνουν την απολυτότητά τους, ανοίγοντας έτσι στη φαντασία νέους δρόµους για µια πιο φιλελεύθερη άσκησή της. Παιδαγωγός άριστος που ξέρω ότι τυφλά τον εµπιστεύονται οι γονείς, ευφυής, ευρηµατικός µε την πιο εκλεπτυσµένη υπεράσπιση του ασυνήθιστου και του υπερβολικού, τα οποία οδηγούν σε µια δεύτερη και πολύ εύφορη πραγµατικότητα.

Κική ∆ηµουλά, ακαδηµαϊκός

 

∆ηµιουργός πλασµάτων παράδοξων και χωρών φανταστικών, ο Τριβιζάς, χάρη στη µαεστρία του πάνω στη φαντασία, τη σάτιρα, τις µεταπλάσεις και το παιχνίδι της γλώσσας, έχει εξασφαλίσει µείζονα θέση τόσο στη σύγχρονη ελληνική όσο και στη διεθνή παιδική λογοτεχνία.

Jack Zipes, Editor, The Oxford Encyclopedia of Children’s Literature, Oxford University Press, 2006

 

Προσωπικά ανατρέχω στα έργα του Ευγένιου Τριβιζά όταν θέλω να καθαρίσω τη σκέψη µου από την καθηµερινότητα, να αναζητήσω την ευαισθησία των παιδικών µου χρόνων, να γελάσω από έκπληξη και χαρά για κάτι ιδιόρρυθµο, που µε οδηγεί στον ορθό λόγο. Ξυπνά µέσα µου το παιδί στις πρώτες έννοιες, τι είναι το πολύ και τι είναι το λίγο, το τοπικό και το παγκόσµιο. Ως Ελληνίδα µε οδηγεί στους κλασικούς προγόνους µας, τον Αίσωπο, τον Αριστοφάνη και τον ∆ιογένη, για την αναζήτηση του νέου ανθρώπου.

Νίκη Γουλανδρή, Πρόεδρος Μουσείου Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας

 

Μετρ του χιούµορ και των ανατροπών, µοναδικός στην Ευρώπη.

Professor Christie Davies, Bookbird

 

Ό,τι καλύτερο µπορούσε να µας συµβεί, ειδικά στις µέρες µας, θαρρώ πως είναι ο Ευγένιος Τριβιζάς! Ο θαυµατοποιός Τριβιζάς. Ακόµα κι αν δεν υπήρχε, θα άξιζε να τον εφεύρουµε!

Φωτεινή Τσαλίκογλου, καθηγήτρια Ψυχολογίας στο Πάντειο Πανεπιστήµιο

 

Συγκεράζοντας κωμικά και τραγικά στοιχεία, ταιριάζοντας τα κλασικά μυθικά αρχέτυπα με τη χιουμοριστική παράδοση και την ανάλυση επίκαιρων κοινωνικών προβλημάτων, τα βιβλία του Τριβιζά καταφέρνουν να ελκύουν και να συναρπάζουν εξίσου τα παιδιά, τους εφήβους, αλλά και τους ενήλικους αναγνώστες.

Μiriam Gabriela Möllers, Vice Director, International Festival Berlin (2002-2008)

 

Το πιο πετυχημένο παραμύθι του Τριβιζά είναι ο ισχυρισμός ότι τα κείμενά του είναι παραμύθια για παιδιά. Πρόκειται για τέχνη υψηλής αισθητικής, ποίηση και παραμυθία για όλους.

Αντώνης Φωστιέρης, ποιητής

 

Τα παραμύθια του Ευγένιου Τριβιζά είναι ένα τρελό πανηγύρι της φαντασίας και της χαράς.

Δημοσθένης Κούρτοβικ, ΤΑ ΝΕΑ


 

π. Θερμός Βασίλειος

Ο πρωτοπρεσβύτερος Βασίλειος Θερμός είναι ψυχίατρος παιδιών και εφήβων. Είναι διδάκτωρ της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών και επίκουρος καθηγητής στην Ανωτάτη Εκκλησιαστική Ακαδημία Αθηνών. Έχει μετεκπαιδευθεί ως επισκέπτης επιστήμων (Visiting Scholar) στο Πανεπιστήμιο Harvard, στο Boston University, στο Boston College, και στο Andover Newton. Βιβλία και άρθρα του έχουν μεταφρασθεί στα Αγγλικά, Γαλλικά, Ρωσικά, Ρουμανικά, Βουλγαρικά, Ισπανικά. Είναι ο διευθυντής έκδοσης του περιοδικού «Ψυχής δρόμοι». Για το σύνολο του έργου του έχει εκπονηθεί μεταπτυχιακή εργασία (master thesis) στη Θεολογική Σχολή του Πανεπιστημίου του Balamand στον Λίβανο, η οποία κυκλοφόρησε στα Αγγλικά στην σειρά Εuropean University Studies από τον εκδοτικό οίκο Peter Lang. Το 2014 εργάσθηκε επί τρίμηνο ως επισκέπτης ερευνητής (Visiting Research Scholar) στο Institute for Medical Humanities του Πανεπιστημίου του Τέξας. Ασχολείται με την επιμόρφωση κληρικών και άλλων στελεχών της Εκκλησίας (Ελλάδα, Αμερική, Φινλανδία), ενώ δίδαξε για 12 χρόνια και στην Θεολογική Ακαδημία της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Αλβανίας. Υπηρετεί στην Ιερά Μητρόπολη Θηβών και Λιβαδειάς. Στα ενδιαφέροντά του ανήκουν η σχέση Ψυχολογίας-Ψυχιατρικής-Ψυχοθεραπείας με την Θεολογία και την Ποιμαντική, η ψυχολογία και ψυχοπαθολογία του κληρικού και του εκκλησιαστικού οργανισμού, ο διάλογος της Εκκλησίας με τον πολιτισμό κ.ά. Έχει διεξαγάγει και δημοσιεύσει έρευνα για την ψυχοσωματική υγεία των κληρικών και των συζύγων τους.


 

Παναγιωτάκου Χριστίνα

Η Χριστίνα Παναγιωτάκου είναι υπεύθυνη Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων του Ιδρύματος Ωνάση. Έχει συμμετάσχει συγγραφικά σε επιστημονικές εκδόσεις και έχει πολυετή διδακτική πείρα σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, με εξειδίκευση στους τομείς της μουσικής τεχνολογίας, μουσικοθεραπείας και ειδικής αγωγής. Είναι δημιουργός του προγράμματος «Η μουσική αγαπάει τον αυτισμό» το οποίο, τα τελευταία 4 χρόνια, έχει ταξιδέψει σε 26 πόλεις ανά την Ελλάδα. Στα βιωματικά εργαστήρια, μέχρι στιγμής, έχουν συμμετάσχει περισσότερα από 500 παιδιά που βρίσκονται στο αυτιστικό φάσμα με τους γονείς τους και 270 εκπαιδευτικοί. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στο ρόλο που παίζει η μουσική σε παιδιά που βρίσκονται στο διάχυτο αυτιστικό φάσμα αλλά και στον σχεδιασμό δράσεων που προωθούν τη Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση.


 

Γιαννακούρη Γιάννα

Η Γιάννα Γιαννακούρη γεννήθηκε το 1967 στην Αθήνα και είναι απόφοιτος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών. Από το 1990 εργάζεται ως εκπαιδευτικός στα Εκπαιδευτήρια Δούκα ενώ τα τελευταία 3 διατηρεί παράλληλα και τη θέση της Αναπληρώτριας Υπεύθυνης του Δημοτικού.
 
Από το 2009 που τα Εκπαιδευτήρια Δούκα εισήγαγαν τη χρήση του Μαθητικού Υπολογιστή (1:1) στην εκπαιδευτική διαδικασία, συμμετέχει ενεργά τόσο στη σχεδίαση όσο και στην εφαρμογή σχεδίων μαθημάτων και καινοτόμων εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων. Επίσης, έχει συνεργαστεί στη συγγραφή βιβλίων Μαθηματικών για την Ε' και Στ' Δημοτικού.
 
Έχει παρακολουθήσει πολυάριθμα σεμινάρια -κυρίως σε σχέση με τη χρήση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση και με την κοινωνικοσυναισθηματική αγωγή των μαθητών- και έχει συμμετάσχει στο 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις Τ.Π.Ε. (Σύρος, 2013). Είναι κάτοχος πτυχίων Αγγλικής και Γαλλικής γλώσσας.


 

Οικονόμου Βασίλης

Ο Βασίλης Οικονόμου από το 1994 είναι υπεύθυνος Συστημάτων Πληροφορικής στα Εκπαιδευτήρια Δούκα. Από το 2004 είναι και υπεύθυνος της Ομάδας Μαθητικού Υπολογιστή των Εκπαιδευτηρίων Δούκα, με στόχο την ένταξη και αξιοποίηση του ατομικού Μαθητικού Υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία. Από το 2006 είναι και μέλος του Γραφείου Ποιότητας των Εκπαιδευτηρίων Δούκα. Είναι πιστοποιημένος αξιολογητής εταιριών με πρακτική εμπειρία στην αξιολόγηση εταιριών στο επίπεδο «Δέσμευση στην Επιχειρηματική Αριστεία» – European Foundation for Quality Management Validator. Το 2013 κερδίζει τη διάκριση Expert Educator και εκπροσωπεί τη χώρα μας (2014) στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό Πρωτοπόρων Δασκάλων που διοργανώνει η Microsoft στη Βαρκελώνη. To 2014 κερδίζει με την ομάδα μαθητών του τον Ευρωπαϊκό διαγωνισμό προγραμματισμού: Kodu Kup (e-skils, European School Net, Microsoft). Το 2015 επιλέγεται εκ νέου ως Expert Educator (MIEExpert15) και ορίζεται ως ο ένας από τους δεκατρείς Microsoft Fellows στον κόσμο και κριτής των έργων των ομάδων. Έχει συμμετάσχει ως ερευνητής και αναλυτής- προγραμματιστής στην σχεδίαση και υλοποίηση πάνω από 20 ερευνητικών έργων σχετικά με τις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση αλλά και στην Ειδική Αγωγή. Έχει συμμετάσχει επίσης στην ανάπτυξη ερευνητικού και αναπτυξιακού λογισμικού στις περιοχές αυτές, με πάνω από 70 τίτλους λογισμικού, καταρτίζοντας παράλληλα εκατοντάδες εκπαιδευτικούς στην αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πρακτική. Έχει αναπτύξει Συστήματα Διαχείρισης Δεδομένων (M.I.S.), σε αρκετά προγραμματιστικά περιβάλλοντα. Έχει δημοσιεύσει άρθρα και μελέτες σε περιοδικά και έχει παρουσιάσει εισηγήσεις σε επιστημονικά συνέδρια με θέμα την «Εισαγωγή των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία» και την «Ποιότητα στην Εκπαίδευση». https://economu.wordpress.com


 

Στέλλου Ζωή

Η Ζωή Στέλλου είναι Εκπαιδευτικός και εργάζεται στο Ελληνογαλλικό Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο Saint Joseph Βόλου. Στο παρελθόν έχει εργαστεί σε ΙΕΚ, Κέντρα Κατάρτισης, Κέντρα Διά Βίου Μάθησης καθώς και σε Σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ως Εκπαιδευτικός σε τομείς Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών. Το 2005 αποφοίτησε από το τμήμα Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων του ΤΕΙ Πειραιά και το 2015 αποφοίτησε από το τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Η πτυχιακή εργασία που εκπόνησε στο ΤΕΙ Πειραιά αναγνωρίστηκε από τον Οργανισμό Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας ως Ευρεσιτεχνία και της χορηγήθηκε Δίπλωμα Ευρεσιτεχνίας το έτος 2003. Ακόμη, έχει Πιστοποίηση Εκπαιδευτικής Επάρκειας Ενηλίκων (ΕΟΠΠΕΠ), καθώς και Πιστοποίηση Εκπαιδευτικής Επάρκειας στη διδασκαλία Εκπαιδευτικής Ρομποτικής (EDUMOTIVA).


 

Μαραγκού Έλενα

Η Έλενα Μαραγκού είναι διευθύντρια του προγράμματος Αριστείας (Intenational Honors Program) και καθηγήτρια Αμερικανικών Σπουδών στο Αμερικανικό Κολέγιο Ελλάδος-Deree. Με την εκπαιδευτική και διοικητική της ιδιότητα, έχει προωθήσει την διεπιστημονική μάθηση μέσω εφαρμογών διαδραστικής διδασκαλίας που επικεντρώνονται στην ανάπτυξη όχι μόνο κριτικής σκέψης, αλλά και δημιουργικότητας. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται κατά κύριο λόγο σε λογοτεχνικά θέματα, όπως το λαϊκό μυθιστόρημα στην Αμερική του 19ου αιώνα και κείμενα σύγχρονων εκπροσώπων εθνικών μειονοτήτων της Αμερικής. Έχει επίσης ασχοληθεί με το φαινόμενο του Ελληνικού και Ευρωπαικού αντιαμερικανισμού και μελετήσει τους τρόπους με τους οποίους η ελληνική κουλτούρα έχει διαχρονικά απορροφήσει και οικειοποιηθεί στοιχεία της αμερικανικής σε διάφορα πεδία έκφρασης, από την μουσική και την λογοτεχνία μέχρι την τέχνη και την πολιτική φιλοσοφία.


 

Γλυνάτσης Θέμελης

Ο Θέμελης Γλυνάτσης γεννήθηκε στην Αθήνα. Έχει σπουδάσει Συγκριτική Λογοτεχνία, Θέατρο, και Κλασσική Φιλολογία στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το 2004 ολοκλήρωσε την διδακτορική του διατριβή στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου και ξεκίνησε την καριέρα του σαν σκηνοθέτης θεάτρου, με συνεργασίες που περιλαμβάνουν το Φεστιβάλ Αθηνών και την Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση. Τα τελευταία χρόνια, εντάχθηκε στο δυναμικό του Προγράμματος Αριστείας του Αμερικανικού Κολλεγίου Deree, όπου διδάσκει διεπιστημονικά μαθήματα στα οποία η κριτική εξερεύνηση συναντά την δημιουργικότητα.


 

Μακρή Σέβη

Η Σέβη Μακρή διδάσκει τα τελευταία 33 χρόνια Μαθηματικά και Πληροφορική στην Ιδιωτική εκπαίδευση. Έχει προσφέρει τις υπηρεσίες της σε μεγάλους εκπαιδευτικούς χώρους εκπαίδευσης, όπως τα Εκπαιδευτήρια Κωστέα-Γείτονα, Εκπαιδευτήρια Ζηρίδη και Ελληνογαλλική σχολή “Jeanne d’ Arc”, κατά χρονολογική σειρά συνεργασίας. Στην Ελληνογαλλική σχολή, της οποίας υπήρξε και μαθήτρια, διδάσκει τα τελευταία 16 χρόνια.

Είναι από τους πρώτους εκπαιδευτικούς που ασχολήθηκαν με την εκμάθηση των υπολογιστών και αρχών προγραμματισμού και ρομποτικής σε μικρούς μαθητές της προσχολικής και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Δίδαξε σε πολλές επιμορφώσεις εκπαιδευτικών στην εκμάθηση και χρήση των υπολογιστών στην περιφέρεια του Πειραιά.
Τα τελευταία χρόνια διδάσκει σε διάφορες ομάδες μαθητών τα Μαθηματικά από μια διαφορετική σκοπιά από αυτήν της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Είναι συνεργάτης της Χαρισμάθειας και του Μουσείου Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης σε προγράμματα που στόχο έχουν την διαφορετική προσέγγιση των Μαθηματικών και της Πληροφορικής


 

Επισης παρουσιαζουν

Γαρδέλη Άννα

Η Άννα Γαρδέλη σπούδασε στο τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων, του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Από το Νοέμβριο του 2016 εκπονεί τη διδακτορική της διατριβή στο τμήμα απ’ το οποίο αποφοίτησε, ως υποψήφια διδάκτωρ. Παράλληλα, συμμετέχει ως technology educator στην ομάδα geek islands, που διεξάγει δράσεις με σκοπό την ισότιμη πρόσβαση στην τεχνολογική εκπαίδευση ανεξαρτήτως γεωγραφικών περιορισμών. Έχει συνεργαστεί με το UTech Lab, το εργαστήριο τεχνολογίας του ιδρύματος Ευγενίδου, ως ασκούμενη και ως technology educator, σε workshops με μαθητές. Έχει εργαστεί επίσης, εθελοντικά, σε συντονισμό workshop για παιδιά στο φεστιβάλ κινουμένων σχεδίων ΑnimaSyros 4.0, 5.0 και 6.0 (2013-2015).

Η σύντομη ερευνητική της δραστηριότητα, ως φοιτήτρια, αλλά και μέσα από το διδακτορικό της, επικεντρώνεται στην εκπαιδευτική τεχνολογία και ιδιαίτερα την εκπαίδευση με άξονα τη θεωρία της βιωματικής μάθησης, από την οπτική του σχεδιαστή μαθησιακών δραστηριοτήτων και παιχνιδιών (learning designer), ενώ έχει δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά και διεθνή συνέδρια.

Στα ενδιαφέροντά της είναι το graphic design αλλά και ο χορός, κλασικός και σύγχρονος.


 

Γκούνη Βασιλική

Η Βασιλική Γκούνη εργάζεται ως εκπαιδευτικός στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και είναι κάτοχος M.Ed. στη Διδακτική της Γλώσσας – Λογοτεχνία – Θέατρο και Εκπαίδευση (ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Αθηνών). Ανάμεσα στα επιστημονικά – ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνεται και η εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας στη διδακτική της Λογοτεχνίας. Έχει λάβει μέρος ως εισηγήτρια σε επιμορφωτικές εκπαιδευτικές ημερίδες, βιωματικά εργαστήρια και συνέδρια. Άρθρα της έχουν δημοσιευτεί σε ελληνικά και ξενόγλωσσα επιστημονικά περιοδικά, καθώς και σε συλλογικούς τόμους.


 

Ηλία Μαρκέλλα

Η Μαρκέλλα Ηλία είναι απόφοιτος του Παιδαγωγικού Τμήματος στο Πανεπιστήμιο της Αθηνάς. Μέσα στα πλαίσια των σπουδών της συμμετείχε σε Κοινωνικοπαιδαγωγικά προγράμματα που απευθύνονταν στα μικρά προσφυγόπουλα για την ψυχολογική τους ενίσχυση και ασφάλεια, ώστε μέσα από βιωματικές δραστηριότητες αλληλεπίδρασης να νιώσουν κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας. Ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με εναλλακτικούς τρόπους εκπαίδευσης, και πιο συγκεκριμένα με το ρόλο που μπορεί να παίξει το παιχνίδι στην γενικότερη παιδεία του ανθρώπου. Έχει ασχοληθεί με το κλασσικό μπαλέτο, έπαιζε κιθάρα και λίγο πιάνο. Το όνειρο της είναι να βοηθήσει έστω και λίγο στο να επέλθει, επιτέλους, μια αλλαγή σε αυτόν τον κόσμο!


 

Κασσιανού Αναστασία

Η Αναστασία Κασσιανού είναι εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ολοκλήρωσε προπτυχιακές σπουδές στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Παν/μίου Πατρών. Συνέχισε αποκτώντας Μεταπτυχιακό Τίτλο Ειδίκευσης στις Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες από το University of East London, με εστίαση τόσο στον μαθησιακό, όσο και στον συναισθηματικό τομέα. Έχει λάβει μέρος σε επιμορφωτικά σεμινάρια που αφορούν τα χαρισματικά παιδιά, την ψυχική υγεία κατά την παιδική ηλικία και τη συμβουλευτική. Έχει, τέλος, συμμετάσχει στην εμψύχωση παιδικών θεατρικών ομάδων.


 

Κατωπόδη Κατερίνα

Η Κατερίνα Κατωπόδη είναι απόφοιτος του Παιδαγωγικού Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στις Γνωσιακές Επιστήμες. Εργάζεται ως δασκάλα στη Σχολή Χατζήβεη και ασχολείται με την έρευνα της επεξεργασίας γραπτών συμβόλων. Στη Χαρισμάθεια την οδήγησε η επιθυμία για ενασχόληση με τη διαφοροποιημένη μάθηση και τα προγράμματα εμπλουτισμού. Στα πλαίσια του οργανισμού ασχολείται κυρίως με την παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού για τα Master-Classes.


 

Κοτσίνα Κατερίνα

Η Κατερίνα Κοτσίνα γεννήθηκε το 1987 στην Θεσσαλονίκη, όπου και ζει. Είναι απόφοιτη του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και υπότροφος του τμήματος Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Northampton της Μ. Βρετανίας. Εργάζεται ως youth worker υλοποιώντας ευρωπαϊκά προγράμματα για νέους, σεμινάρια, καταρτίσεις και ανταλλαγές νέων. Είναι ιδρύτρια του Κοινωνικού Φροντιστηρίου Πεύκων όπου και διδάσκει μαθηματικά, φυσική και οικονομικά, Αρχηγός του 16ου Συστήματος Προσκόπων Πεύκων, μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, της Mensa, της ASECU youth και της IEEE. Μιλάει 2 ξένες γλώσσες και αφιερώνει τον ελεύθερο χρόνο της στο team-building, την κιθάρα, την λογοτεχνία και τα ταξίδια.


 

Λαγού Κέλλυ

Η Κέλλυ Λαγού είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου της Βοστώνης με πτυχία σε Ψυχολογία και Φιλοσοφία. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της συμμετείχε εθελοντικά στον οργανισμό Jumpstart, προσφέροντας παράλληλη στήριξη σε τάξεις νηπιαγωγείου σε άπορες κοινότητες της Βοστώνης. Συνεργάζεται με το τμήμα πρόληψης του ΚΕΘΕΑ, τόσο στην έρευνα όσο και στο εκπαιδευτικό κομμάτι, διδάσκοντας μουσική σε μαθητές γυμνασίου και λυκείου. Το ενδιαφέρον της για μία εναλλακτική εκπαιδευτική πραγματικότητα την οδήγησε στη Χαρισμάθεια. Παράλληλα, σκοπεύει να συνεχίσει τις σπουδές της στον τομέα της εκπαίδευσης πάνω σε εναλλακτικές διδακτικές μεθόδους και δημιουργία καινοτόμου εκπαιδευτικού υλικού.


 

Μιχόπουλος Στέλιος

Ο Στέλιος Μιχόπουλος είναι φοιτητής του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος-Deree College από το 2012. Οι σπουδές του επικεντρώνονται στον τομέα της Ψυχολογίας, με δευτερεύον πεδίο ειδίκευσης την Κοινωνιολογία. Στο Πρόγραμμα Αριστείας του Deree (International Honors Program), είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει διεπιστημονικά μαθήματα που στοχεύουν να εξάψουν την κριτική και δημιουργική ικανότητα των φοιτητών. Ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο Πρόγραμμα Αριστείας με την συγγραφή διατριβής πάνω στους τρόπους με τους οποίους ο γερμανικός εξπρεσσιονιστικός κινηματογράφος προετοίμασε ιδεολογικά το έδαφος για την άνοδο του Ναζισμού.


 

Μπαμπάτσικου Γεωργία

Η Γεωργία Μπαμπάτσικου είναι απόφοιτη του Π.Μ.Σ. «Σύγχρονα Περιβάλλοντα Μάθησης και Παραγωγή Διδακτικού Υλικού» του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και πτυχιούχος του ίδιου τμήματος. Έχει συμμετάσχει σε εκπαιδευτικές δράσεις των Εργαστηρίων Μαθηματικής Εκπαίδευσης και Διδακτικής Φυσικών Επιστημών του τμήματος, οι οποίες απευθύνονταν σε μαθητές δημοτικού έως και Α' γυμνασίου. Ενδιαφέρεται για εκπαιδευτικές πρακτικές που ανανεώνουν τον τρόπο διδασκαλίας, εστιάζοντας στην κάλυψη αναγκών των μαθητών σε γνωστικό και ψυχο-συναισθηματικό επίπεδο καθώς και σε διεύρυνση των δεξιοτήτων τους.


 

Μπούχλη Μαρία

Η Μαρία Μπούχλη είναι φοιτήτρια του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ενώ παράλληλα σπουδάζει Αγγλική και Αμερικανική Λογοτεχνία στο Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος, Deree. Εισήχθη στο International Honors Program το 2015.


 

Νίκου Ρωξάνθη

Η Ρωξάνθη Νίκου ξεκίνησε ως Διατροφολόγος και για σύντομο χρονικό διάστημα εκπαιδεύτρια ενηλίκων στο αντικείμενο της Διατροφής. Το ενδιαφέρον της για την ολόπλευρη ανάπτυξη του ατόμου και δη του παιδιού την ώθησε σε μετέπειτα σπουδές στην Εκπαίδευση. Σήμερα, είναι πτυχιούχος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, στο οποίο και ολοκληρώνει μεταπτυχιακές σπουδές (ΠΜΣ: «Σύγχρονα Περιβάλλοντα Μάθησης & Παραγωγή Διδακτικού Υλικού»). Εργάζεται ως εκπαιδευτικός σε Κέντρο Εκπαίδευσης-Πολιτισμού-Επιστημών. Στα πλαίσια των δραστηριοτήτων της, ως μέλος του Εργαστηρίου Μαθηματικής Εκπαίδευσης (Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Θεσσαλίας), έχει λάβει μέρος στο σχεδιασμό-οργάνωση-υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων που απευθύνονταν σε παιδιά (νήπια-Α Γυμνασίου). Με ενδιαφέροντα κυρίως γύρω από τομείς εκπαίδευσης και ψυχολογίας παρακολουθεί συνέδρια και επιμορφώσεις σχετικά με τις εξελίξεις τους.


 

Παπανικολάου Φωτεινή

Η Φωτεινή Παπανικολάου είναι εκπαιδευτικός στο Αρσάκειο Τοσίτσειο Δημοτικό Σχολείο Εκάλης, συνεργάτης του Μουσείου Ηρακλειδών στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Επιστήμη, Τέχνη και Μαθηματικά», όπως και του εκπαιδευτικού Ομίλου STEM Education.
Ανάμεσα στα καθήκοντα της είναι ο σχεδιασμός μαθηματικών κύκλων και η διδασκαλία τους σε μαθητές νηπιαγωγείου, δημοτικού και γυμνασίου, για την εκμάθηση εννοιών στα πλαίσια του προγράμματος του Μουσείου Ηρακλειδών: «Παίζω και καταλαβαίνω». Τέλος, είναι μεταπτυχιακή φοιτήτρια της κατεύθυνσης «Ιστορία και Φιλοσοφία των Μαθηματικών στην Εκπαίδευση» του ΠΤΔΕ Αθηνών, του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου.


 

Πέτση Νίκη

Η Νίκη Πέτση είναι πτυχιούχος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και μεταπτυχιακή φοιτήτρια στο Π.Μ.Σ. «Σύγχρονα Περιβάλλοντα Μάθησης & Παραγωγή Διδακτικού Υλικού» στις Θετικές Επιστήμες.
Έχει εργαστεί στην ιδιωτική εκπαίδευση για μικρό χρονικό διάστημα ως αναπληρώτρια εκπαιδευτικός, ως βοηθός εκπαιδευτικού και ως εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης. Ακόμη, είναι μέλος στο Εργαστήριο Μαθηματικής Εκπαίδευσης του ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και έχει συμμετάσχει στο σχεδιασμό, την οργάνωση και την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων για παιδιά δημοτικού και πρώτης τάξης γυμνασίου. Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει σεμινάρια, ημερίδες και συνέδρια συναφή με το χώρο της εκπαίδευσης.


 

Εθελοντες

Μπουραζά Βασιλική

Η Βασιλική Μπουραζά είναι απόφοιτη του τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου και το ενδιαφέρον της για τον τομέα της διοίκησης την οδήγησε το 2013 στην απόκτηση MBA από το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έκτοτε έχει εργαστεί μεταξύ άλλων στον τομέα των αερομεταφορών ενώ αυτήν περίοδο απασχολείται στον κλάδο των τροφίμων. Παράλληλα, συνεργάζεται με συμβουλευτικό γραφείο στο τμήμα της επικοινωνάς, ενώ τα τελευταία χρόνια ως ανεξάρτητη εμπειρογνώμονας αναλαμβάνει την περάτωση έργων στην Ανεξάρτητη Αρχή που είναι υπεύθυνη για τη διασφάλιση της ποιότητας στην ανώτατη εκπαίδευση της χώρας. Η αγάπη της για την παιδεία και τις ιδιαίτερες ικανότητες των παιδιών έφερε τη Βασιλική σε επαφή με τον οργανισμό μας, συνεισφέροντας στο έργο μας μέσα από τμήμα επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων. Η Βασιλική έχει αποκομίσει μια σφαιρική εικόνα του έργου μας λαμβάνοντας μέρος στις περισσότερες από τις δράσεις, συμπεριλαμβανομένων και των επιμορφωτικών σεμιναριών στους εκπαιδευτικούς.


 

Ντίμο Μέγκυ

Η Μέγκυ Ντίμο είναι προπτυχιακή φοιτήτρια στο Τμήμα Πληροφορικής και ΜΜΕ του ΤΕΙ Πατρών. Επίσης, είναι φωτογράφος γάμου και βάπτισης στο Φωτογραφείο. Τον τελευταίο χρόνο εργάζεται στον κλάδο της Πληροφορικής.

Έχει πραγματοποιήσει εθελοντική πρακτική άσκηση στον τομέα του μοντάζ, στον κλάδο αθλητικής ενημέρωσης του τοπικού καναλιού «Ολυμπιακή Ραδιοφωνία Τηλεόραση» (ΟΡΤ). Επίσης, συμμετείχε εθελοντικά στην ομάδα του TEDx Πανεπιστημίου Πειραιά το 2016 με θέμα «Spectrum». Ακόμη, έχει εργαστεί ως εθελόντρια στο Artεμείς, το κατασκευαστικό τμήμα της Ελληνικής Εταιρίας Προστασίας & Αποκαταστάσεως Αναπήρων Προσώπων (ΕΛΕΠΑΠ). Στο παρελθόν υπήρξε ομαδάρχισσα σε παιδική κατασκήνωση.


 

Παπάζογλου Βαρβάρα

Η Βαρβάρα Παπάζογλου είναι τελειόφοιτη του τμήματος Πληροφορικής (κατεύθυνση Τεχνολογίας Λογισμικού και Ευφυών Συστημάτων) του Πανεπιστημίου Πειραιώς και μέλος του IEEE και της Mensa. Στη Χαρισμάθεια ασχολείται κυρίως με Android και Web Development. Στα ενδιαφέροντά της περιλαμβάνονται τομείς όπως Machine Learning, Data Science και Υπολογιστική Γλωσσολογία, ενώ στον ελεύθερό της χρόνο παίζει και ακούει μουσική, διαβάζει, ταξιδεύει και φωτογραφίζει ό,τι της κινεί το ενδιαφέρον.


 

Πουλή Κυριακή

Η Κυριακή Πουλή είναι απο τα ιδρυτικά μέλη της Ομάδας της Χαρισμάθειας. Είναι κάτοχος πτυχίου Οικονοµικών από το Τμήμα Δημόσιας Διοίκησης του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών καθώς και µεταπτυχιακού τίτλου ειδίκευσης στη ∆ιοίκηση Τηλεπικοινωνιακών Οργανισμών για στελέχη επιχειρήσεων (MBA in Telecoms) από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ). Μένει στην Αθήνα και εργάζεται στον Όμιλο εταιριών ΟΤΕ απο το 2000. Εθελόντρια στην ευρύτερη ομάδα των Master-Classes για τα χαρισματικά παιδιά από το 2012. Της αρέσουν οι τέχνες, ο κινηματογράφος, η μουσική, τα βιβλία και τα ταξίδια. Αγαπά τη λογοτεχνία και οραματίζεται μια διαφορετική εκπαιδευτική πραγματικότητα.


 

Τσιουμπλέκα Νίκη

Η Νίκη Τσιουμπλέκα έχει ολοκληρώσει προπτυχιακές σπουδές Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας (2014) και μεταπτυχιακές σπουδές Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας (2015) στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Από το 2009 έως και σήμερα παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα αγγλικής, ελληνικής και αρχαίας ελληνικής γλώσσας ανεξαρτήτου ηλικίας των μαθητών, ενώ, επίσης, εργάζεται και σε Κέντρο Ξένων Γλωσσών.

Η Νίκη έχει συμμετάσχει σε παιδαγωγικές και διαγλωσσικές έρευνες, καθώς και λογοτεχνικές αναλύσεις. Η συμμετοχή της σε σεμινάρια, ημερίδες, συμπόσια και webinars συνεχίζεται ως και σήμερα, συμπεριλαμβανομένων των κέντρων TESOL, πανεπιστημίων Kingston University of London, University of Oxford και Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τα ενδιαφέροντά της αγγίζουν το χώρο της Συγκριτικής Γλωσσολογίας, της Διδασκαλίας της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας, Διδασκαλίας της Αγγλικής σε ενήλικες, Διδασκαλίας της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας και Φιλοσοφίας, καθώς και της Μετάφρασης. Έχει επίσης ασχοληθεί με εθελοντικές οργανώσεις όπως το Σ.Ε.Ο (Σώμα Ελληνικού Οδηγισμού) στο οποίο υπήρξε αρχηγός ομάδας από το 2009-2013 και εθελοντικές διδασκαλίες στο Δήμο Νέας Φιλαδέλφειας.

Τον Ιούνιο του 2013 η δήμαρχος Νέας Φιλαδέλφειας κά Γαϊτανά-Αποστολάκη της απένειμε τιμητική πλακέτα για την εθελοντική προσφορά της στη Διδασκαλία Εκμάθησης της Αγγλικής γλώσσας στο Δήμο.

Τον Ιανουάριο του 2016 δημοσιεύτηκε άρθρο συνεργατικής έρευνας στον μεταφρασεολογικό ηλεκτρονικό τόμο η-τόμος Διαγλωσσικές Θεωρήσεις (339-338), με τίτλο «Συγκριτική προσέγγιση στην τροπική χροιά κειμενικών δεικτών».


 

Διερμηνεις Νοηματικης Γλωσσας

Κάια-Καγιοπούλου Μανουέλλα

Η Μανουέλλα Κάια-Καγιοπούλου είναι Διερμηνέας Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας από το 2014 και μέλος του Σωματείου Διερμηνέων Ε.Ν.Γ. Ως απόφοιτος επίσης, του Τμήματος Ψυχολογίας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Σχολική Ψυχολογία, εργάζεται σε ειδικά σχολεία και ιδιωτικά κέντρα ειδικής αγωγής.


 

Παπαμιχαήλ Δόμνα

Η Δόμνα Παπαμιχαήλ είναι Διερμηνέας Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας, μέλος του Σωματείου Διερμηνέων ΕΝΓ, απόφοιτος Φιλοσοφικής Σχολής Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου Ειδίκευσης στη λογοθεραπεία και τις μαθησιακές δυσκολίες.
Τα τελευταία 10 χρόνια εργάζεται ως ειδική παιδαγωγός σε δομές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και αγωγής Κωφών/Βαρηκόων, με έμφαση στην εφαρμογή εξατομικευμένων προγραμμάτων εκπαίδευσης και νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική πράξη.


 

Φωτοπούλου Ευλαμπία

Η Ευλαμπία Φωτοπούλου είναι πτυχιούχος Ειδικός Κινησιοθεραπείας και Διερμηνέας της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας. Αυτή τη στιγμή παρακολουθεί πρόγραμμα εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, και παράλληλα εργάζεται ως γραμματέας σε σχολή εκμάθησης της ΕΝΓ.

Ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για την Τεχνολογία Πληροφοριών κ Επικοινωνίας, και μέχρι τώρα έχει αποκτήσει 4 πτυχία στον τομέα αυτό. Έχει απασχοληθεί εθελοντικά σε οργανώσεις και event Κωφών, στον ΟΑΕΔ ΑΜΕΑ Γαλατσίου και στα Special Olympics. Στον ελεύθερο της χρόνο ασχολείται με την ζωγραφική, τις κατασκεύες και τη λογοτεχνία.